Spotify s-a lansat luni în România, cu o versiune gratuită şi una premium bazată pe un abonament lunar.

Spotify oferă posibilitatea de a căuta, descoperi, alcătui playlist-uri şi construi propria colecție muzicală, dar și de a distribui conținutul preferat către prieteni. Spotify vine în România cu o serie de titluri locale și internaționale, reunite într-o bază de date de peste 35 de milioane de melodii, disponibile atât pentru utilizatorii variantei gratuite, dar şi celor care au optat pentru varianta Premium. (4,99 dolari).

Pentru varianta Premium, administratorii platformei au introdus o perioadă de 30 de zile în care serviciul se poate testa gratuit, folosind un card de credit sau de debit.

Una dintre caracteristicile principale ale acestei platforme este personalizarea, care le permite fanilor să găsească piese noi şi artişti în baza preferinţelor muzicale. Când un utilizator nou se alătură comunităţii Spotify, el este invitat într-un proces numit ‘Taste Onboarding’, ce ajută Spotify să înţeleagă mai bine muzica pe care acesta o apreciază.

Căutarea personalizată ce include opțiuni precum Daily Mix (o serie de playlist-uri ce îmbină melodiile preferate cu noutăţi ce ar putea fi pe gustul utilizatorului), Release Radar (un playlist format din melodii noi, în baza artiştilor cei mai ascultaţi, conţinut actualizat în fiecare zi de vineri) şi Discover Weekly ( un playlist creat în funcţie de obiceiurile specifice utilizatorului, disponibil în curând) aduc muzica preferată mai aproape ca niciodată.

Aplicaţia Spotify rulează atât pe dispozitive mobile, cât şi pe laptop, PC sau tabletă, muzica fiind disponibilă oriunde: Wi-Fi & boxe Bluetooth, TV, Google Chromecast şi PlayStation4 şi PlayStation3, cu aplicaţia Spotify ca telecomandă.

Melodiile pot fi ascultate de pe dispozitivele mobile, chiar şi atunci când aplicaţia rulează în background.