Filmul „Don’t Look Up” regizat de Adam McKay, cu Leonardo DiCaprio şi Jennifer Lawrence în distribuţie, a stabilit un record de vizionare pe Netflix cu peste 150 de milioane de ore.
În a doua săptămână de la lansarea pe platforma de streaming, filmul a înregistrat peste 150 de milioane de ore de vizionare, între 27 decembrie şi 2 ianuarie. Astfel, el a ajuns cel mai urmărit film în limba engleză pe Netflix la nivel global.
„Don’t Look Up”, în care joacă şi Meryl Streep, Cate Blanchett, Jonah Hill şi Timothée Chalamet, a fost lansat în câteva cinematografe pe 10 decembrie şi a avut premiera pe Netflix pe 24 decembrie. În primele două zile online, el a înregistrat mai mult de 111 milioane de ore de vizionare.
Locul al doilea în săptămâna încheiată pe 2 ianuarie a fost ocupat de „The Unforgivable”, cu Sandra Bullock, care a acumulat 21,3 milioane de ore de vizionare, urmat de „The Lost Daughter”, primul lungmetraj regizat de actriţa Maggie Gyllenhaal, cu 18,3 milioane de ore.